O firmie -

O firmie

Znaczące wydarzenia

Narodziny łabędzia

1964
Otwarcie salonu 'Dermabel' w Alcoy (Alicante). Narodziny marki Germaine de Capuccini.
1975
Otwarcie pierwszej fabryki wyposażonej w liczne laboratoria i powierzchnie produkcyjne, biurowe i magazynowe.
1978
Rejestracja prawna firmy Germaine de Capuccini S.A. Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków w Wenezueli.

Łabędź zdobywa świat

1982
Otwarcie obecnej siedziby Germaine de Capuccini.
1985
Rozpoczęcie produkcji kosmetyków w Wenezueli.
1986
Utworzenie Departamentu Międzynarodowego z siedzibą w Barcelonie. Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków w Portugalii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
1987
Sprzedaż kosmetyków w Singapurze i Hong Kongu. Początek obecności firmy Germaine de Capuccini na kontynencie azjatyckim.
1988
Otwarcie filii firmy w Madrycie.
1989
Rozpoczęcie sprzedaży kosmetyków we Francji i Włoszech.
1991
Utworzenie działu tłumaczeń w Alcoy. Publikacje firmy są wydawane w pięciu językach.
1993
Pozycja Germaine de Capuccini na rynku międzynarodowym wzmacnia się. Sprzedaż kosmetyków obejmuje coraz to nowe kraje, w tym Polskę. Publikacje firmy są tłumaczone na 23 języki.

Siła i nowoczesność łabędzia

1996/98
Nieprzerwane prace nad rozwojem firmy pozwalają na stworzenie lepszych warunków pracy, zastosowanie nowych technik produkcji, komputeryzację i automatyzację magazynowania i pakowania kosmetyków.
2000
Kosmetyki firmy Germaine de Capuccini są obecne już w 60 krajach.
2003
Germaine de Capuccini jako pierwsza hiszpańska firma posiada potrójny certyfikat: kontroli jakości, ochrony środowiska i przyjaznego miejsca pracy. (tzw. Innowacyjny Zintegrowany System Zarządzania)
2007
Firma otrzymuje certyfikat CO2 zero EC-2007/A001 potwierdzający, że przestrzega zasad i kryteriów dotyczących emisji dwutlenku węgla, ustalonych w Dyrektywie 2003/87/CE.
2008
Germaine de Capuccini zmienia szatę graficzną opakowań dla swoich produktów oraz prezentuje nowoczesne eleganckie logo, dzięki któremu marka stanie się bardziej rozpoznawalna i wyróżniająca się na rynku kosmetycznym.
2009
Germaine de Capuccini otrzymuje certyfikat, który stwierdza, że firma stosuje wysokie standardy w zakresie produkcji kosmetyków i spełnia wymagania Dobrej Praktyki Produkcyjnej Dla Branży Kosmetycznej (CGMP – Cosmetics Good Manufacturing Practices)
2010
Germaine de Capuccini otrzymuje nagrodę przyznawaną przez ARHOE (The Association for Rationalising Spanish Work Hours) wyróżniającą firmę jako pracodawcę za usprawnianie cyklu pracy.
2011
Germaine de Capuccini otrzymuje drugą nagrodę „The Sustainability and Development Award” dla małych i średnich przedsiębiorstw przyznawaną przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców z Alcobendas (AICA)
2012
Rząd Autonomicznego Regionu Walencji (Generalitat Valenciana) przyznał firmie Germaine de Capuccini nagrodę „EMPRESAS SABIAS Award” za politykę równych szans oraz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
2012
Germaine de Capuccini staje się firmą kosmetyczną nagród „Goyas Awards” Hiszpańskiej Akademii Filmowej.
2013
Germaine de Capuccini otrzymuje nagrodę jako drugi finalista „Best Business Initiative in Recycling and Sustainability” w pierwszej edycji „R Awards Ecoembes” za promowanie dbałości o środowisko i rozwój innowacyjnych inicjatyw w recyklingu i ekologii.
2013
Po raz pierwszy nagrody „Carmen Awards” są przyznawane największej międzynarodowej piękności hiszpańskiego przemysłu filmowego we współpracy z Hiszpańską Akademią Filmową.
2014
Obchody 50-lecia istnienia firmy Germaine de Capuccini. Wspólny rejs statkiem po Morzu Śródziemnym wszystkich dystrybutorów i przyjaciół firmy.
2016
Kosmetyki firmy Germaine de Capuccini są obecne w ponad 80 krajach.


© Copyright Slandi Sp. z o. o. 2018